דנבר צבעים ציפויים ישראל

דנבר צבעים וציפויים ישראל www.denber-paints.co.il

דנבר צבעים ציפויים ישראל www.denber-paints.co.il

זה הזמן להכניס קצת צבע לחיים

דנבר צבעים וציפויים ישראל בע"מ

מפעל דנבר צבעים וציפויים ישראל, הוא יותר מהמקום שבו מיוצרים צבעים, הוא מפעל חיים. הוא הוקם לפני למעלה מ 20 שנה על-ידי ד"ר בלן יבגניה וקוגן ברוך. שניהם עם ניסיון מצטבר של למעלה מ 30 שנה בתחום. מאז הקמתו ועד היום, שואף המפעל להביא לקהל לקוחותיו מענה מקיף בתחום הצבעים והציפויים וכל זה במציאות המאתגרת של העיר שדרות, הסובלת ממתקפות טילים כבר שנים רבות. מחפשים צבע או ציפוי? אין ספק שזה המפעל לפנות אליו

כשנכנסים לבית מעוצב או לכל חלל אחר שהשקיעו הרבה בעיצוב הפנים שלו, מוצפים בתחושה אוורירית ואלגנטית. לפעמים, קשה אפילו לשים את האצבע, על מה בחלל הופך אותו לנעים ועם אווירה מהודקת ומהודרת, אבל אנשי מקצוע בתחום ומי שעבר איתם את התהליך, יכולים לגלות לכם את הסוד – מדובר בין השאר בבחירת צבעים נכונה. ב "נכונה" הכוונה גם לגוונים עצמם וגם לאיכות הצבעים או הציפויים, שמשפיעה על הנראות של האלמנטים הצבועים ועל העמידות שלהם לאורך זמן. הטאץ' הסופי הזה, הוא מה שמסייע לאווירה שאתם סופגים, אבל האם שאלתם את עצמכם פעם, איפה הכול מתחיל.? ובכן, מסתבר שמדובר במפעל מצליח בשדרות – דנבר צבעים וציפויים ישראל בע"מ. – שמייצר יותר סוגי צבעים וציפויים, ממה שאתם יכולים לדמיין.

דנבר צבעים וציפויים ישראל בע"מ

דנבר צבעים ציפויים – כחול לבן וכל גוון שקיים

מניפת גוונים לצבעי קיר www.denber-paints.co.il

מניפת גוונים לצבעי קיר www.denber-paints.co.il

את הייחודיות הרבה שלו, שואב מפעל דנבר צבעים וציפויים בראש ובראשונה מהגאווה הישראלית. מעבר לעובדה שהמפעל ממוקם בישראל. מייסדיו – קוגן וד"ר בלן, בחרו להקים אותו בעיר שדרות. הידועה בתור אחת הערים הדרומיות הסופגות טרור טילים באופן קבוע. (בצוק איתן 2014 נפגע המפעל מפגיעה ישירה ונשרף כליל) הקמת המפעל בשדרות היא אמירה ברורה של ניצחון הרוח הישראלית החזקה. המסוגלת להתמודד עם כל אתגר בצורה הטובה ביותר. מעבר לזה, דנבר צבעים וציפויים לא מסתפקים במעמד של עוד מפעל מן השורה והם היצרנים היחידים בישראל של סוגי צבעים להגנה מאש, צבעים לבידוד תרמי המיוצרים בננו טכנולוגיה מתוחכמת, צבעי תעופה וצבעים מוליכי חשמל על בסיס כסף טהור. כל אלו הופכים את דנבר לאוטוריטה ישראלית בתחום הצבעים וקהלי הלקוחות הגדולים של המפעל, מעידים על כך.

דנבר צבעים וציפויים ישראל בע"מ

"מחיר תחרותי ושירות מהיר ויעיל"

במילים אלו מסכם ברוך קוגן, את חווית הרכישה מהמפעל. ולא סתם מדגיש את השירות המהיר והיעיל. בלי ועם קשר לתקופת הקורונה. יבואנים בתחום הצבעים נתקלים בקשיים הקשורים לתהליך הייבוא וכשנוצר "פקק" ימי או אווירי, או כשיש עיכוב במפעלים בחו"ל. מי שסובל מכך בסופו של דבר הוא הצרכן הישראלי. שלא מקבל אספקת צבעים ראויה, בזמן הולם. בין שמדובר בצבעים דקורטיביים המשמשים לעיצוב חללים מרהיבים ובין שמדובר בצבעים ייעודיים לצביעת כלי שיט ומטוסים, כל עיכוב עלול להתחיל שרשרת עיכובים גדולה יותר, שעולה בסופו של דבר ביוקר. דנבר צבעים וציפויים חותכים גם את פערי התיווך. המגולמים במחיר הצבעים המיובאים וגם מספקים זמני תגובה ואספקה מהירה.

כך, מעצב הפנים או הקבלן המבצע לא צריך לעכב את בעלי הנכס הממתינים לצביעה של הקירות ובעלי כלי הטיס וכלי השיט, יכולים לדאוג לתחזוקה הולמת שלהם, ללא תקלות. מה שבטוח, רמת השירות בדנבר צבעים וציפויים, רחוקה מהסטנדרט הישראלי ומתקרבת יותר לסטנדרט הנהוג באירופה ושאר העולם. החברה חרטה על דגלה להעניק ללקוחות פרטיים ומוסדיים שירות מקצועי כולל ייעוץ והכוונה ללא עלות, המבוססים על הוותק הרב שצברו בתחום. "שווה לעשות איתנו עסקים", מבטיח קוגן ונשמע שיש הרבה הצדקה להבטחה הזו.

דנבר צבעים וציפויים ישראל בע"מ

דנבר צבעים ציפויים – מעל ומעבר למצופה

מעבר לתפריט צבעים וגוונים עצום, המפעל מייצר גם מבחר ציפויים – לקירות, רצפות, רהיטים, תכשיטים ועוד. למעשה, אפשר למצוא את כל הדרוש לכם, תחת קורת הגג של דנבר:

דנבר צבעים וציפויים ישראל בע"מ

אם אתם מחפשים צבע מסוים, ציפוי או חומר איטום, אל תתפשרו. צרו קשר עם דנבר צבעים וציפויים ישראל, שישמחו לעמוד לרשותכם: 0503551551 ברוך