מפרט יישום צבע כבישים בסיס מים

מפרט יישום צבע כבישים בסיס מים

 הוראות יישום צבע דנווי אקווה  .

מפרט יישום צבע כבישים בסיס מים www.denber.net

מפרט יישום צבע כבישים בסיס מים www.denber.net

יישום הצבע והכנת השטח חייב להתבצע בהתאם לדרישות ת"י 1871

אספלט:

הכנת שטח: השטח הנצבע צריך להיות נקי מכל לכלוך, שומנים, צבע קודם רופף.

אספלט חדש: אין צורך בניקוי.

אספלט ישן: ניקוי יסודי של אבק ולכלוך, הסרת שומן עם דגריזר Z ושטיפה בלחץ מים. נישוף בלחץ אוויר לייבוש. אספלט מתפורר עם גרגרי חצץ חשופים יש ללטש ו/או לקרצף לקבלת תשתית יציבה ונקיה.

חידוש צבע ישן: ניקוי יסודי של אבק ולכלוך, הסרת שומן עם דגריזר Z ושטיפה בלחץ מים. נישוף בלחץ אוויר לייבוש. צבע מתקלף יש להסיר בליטוש.

יישום הצביעה: באמצעות ציוד התזה ייעודי עם דיזה מתאימה המפזרת שכבה אחידה של צבע, יש לרסס 0.5 ליטר למ"ר צבע או 720 גרם למ"ר. במידה ומשטח האספלט אינו חלק ועתיר גבשושיות ושקעים, יש לרסס 0.75 ליטר צבע למ"ר או 1 ק"ג למ"ר. עוד הצבע טרי מיד לאחר ריסוסו, יש לפזר כדוריות זכוכית תקניות Swarco solidplus 10 300-850 T15 M20 או כדוריות Sovitec glasperlen GmbH  מאושרות תקן 1423 בכמות של 400 גרם למ"ר. הכדוריות צריכות להיות שקועות בצבע עד כדי 2/3 ורק 1/3 בולט. אז יתקבל גם החזר וגם חוזק היצמדות לצבע.

תנאי סביבה: אין ליישם על כביש רטוב ולא בימים גשומים או ימים בהם הלחות באוויר גבוהה מ 85%. יש לוודא כי טמפרטורת הסביבה היא 3 מעלות מעל נקודת הטל, כדי שלא יוצר עיבוי על הצבע דבר שיפגע ביכולתו להתייבש ולהתקשות כראוי.

הוראות יישום צבע דנווי אקווה

בטון:

לצביעה על בטון: יש לקרצף וללטש לקבלת פני שטח יציבים ונקיים מכל זיהום או מי צמנט או כתמי אפלורסנס לבנים. אין לצבוע על בטון טרם מלאו 30 ימי האשפרה. יש לרסס שכבה ראשונה מדוללת עם 35% מים לאימפרגנציה. המתנה לייבוש עד שלא דביק יותר, זמן זה משתנה בהתאם לטמפרטורת הסביבה 30-120 דקות. יש לרסס שכבה שניה 0.5 ליטר למ"ר ולפזר כדוריות זכוכית כפי התקן 400 גרם למ"ר.

דנבר צבעים וציפויים ישראל בע"מ

מפרט יישום צבע כבישים בסיס מים

ראה גם סימון דרכים דנווי אקרילי סולבנטי