צבע אפוקסי לפלדה מגולוונת עמודי חשמל

צבע אפוקסי לפלדה מגולוונת – צביעת עמודי חשמל חב' דייהו קוריאה – DAEWOO

צביעת עמודי חשמל מפלדה מגולוונת

חברת דייהו הקוראנית בחרה בחברת דנבר פרוייקטים משדרות לביצוע פרויקט ציפוי עמודי החשמל בתחנת הכוח שמקימה חב' דייהו במתחם רותם שבנגב במסגרת מכרז בינלאומי בו זכתה.

במסגרת הפרויקט ציפתה חברת דנבר את הפלדה המגולוונת ממנה בנויים עמודי החשמל. הפרויקט היה כרוך בעבודות בגובה.  ציפוי עמודי החשמל נעשה בחומר יסוד עשיר אבץ הקרוי אפוקסידן מועשר אבץ וצבע עליון פוליאוריתן דנברגלוס כימי מתוצרת דנבר, מערכת זו מאריכה עמידות חיי הציפוי המגולוון של עמודי החשמל לעשרות שנים גם בתנאי חוץ קשים.

צביעת עמודי חשמל מפלדה מגולוונת

מטרת הציפוי, היא לעבות את שכבת האבץ של הפלדה (להוסיף עובי) המגולוונת ולהגן על הגליוון שלא יתחמצן בחשיפה לאוויר, כתוצאה מכך תחל קורוזיה בעמודי החשמל בה יש לטפל תוך השבתת התחנה ונזק כספי גדול והפסקת הספקת חשמל רציפה.

חברת דייהו היא קונצרן דרום קוריאני ענק, המוכר לנו כיצרן מכוניות DAEWOO ומוצרי חשמל  ואלקטרוניקה שונים. חברה שנרכשה בשנת 2001 על ידי ג'נרל מוטורס האמריקאית.

חברות דנבר עוסקות בשני תחומים עיקריים:

1. דנבר צבעים וציפויים עוסקת ביצור של צבעים ציפויים, חומרי איטום וכימיקלים. לשוק הביתי, התעשייתי, ימי ותעופתי. מוצרי דנבר הם החדשניים והאיכותיים ביותר שקיימים בשוק.

2. דנבר פרויקטים עוסקת בביצוע פרוייקטים. פרוייקטים של עבודות ציפוי, איטום, בידוד, שיקום מבנים, שחזור בטון , צבע וציפוי של חדרים נקיים. לחברה מעל ל-30 שנה של ניסיון בביצוע פרויקטים מורכבים. אלה בוצעו עבור החברות הגדולות במשק. דנבר פרוייקטים נחשבת לחברה המובילה בארץ בזכות המלצות ושבחים מלקוחותיה.

צביעת עמודי חשמל מפלדה מגולוונת

חברת דנבר צבעים השיקה צבע שקוף לצביעת חלונות לצורך מניעת חדירת חום, הקרוי סאן-רפלקטור. הצבע – פרי פיתוחה של מחלקת המחקר בדנבר בהנהלתה של ד"ר בלן יבגניה – מסנן את גלי האור, כך שנמנעת כניסתם של לפחות 85% מקרני החום לתוך החדר ומה שעובר דרך החלון הם גלי אור בלבד,  כך שתאורת החדר הטבעית לא נפגעת.

בדנבר מציינים כי באמצעות סינון של ספקטרום גלי האור. – ניתן להשיג חיסכון ניכר בהוצאות האנרגיה והמיזוג. שכן הודות לכך שאין צורך להשתמש בווילון או בהצללה אחרת. – ניתן לנצל את אור היום לתאורת פנים. בנוסף מניעת חימום החדר על ידי קרני השמש חוסך בעלויות המיזוג. כמו כן, מציינים בדנבר. – כי אנשים רבים מרגישים נוח יותר בחדר שמואר באופן טבעי.

בשלב זה מוצע סאן רפלקטור ללקוחות גדולים בלבד. בעיקר לבנייני משרדים או לרבי קומות למגורים. אולם בהמשך השנה צפוי המוצר להגיע גם לחנויות ללקוחות ביתיים.  כמו כן מתעתדת החברה לייצאו למדינות שטופות שמש אחרות.

המוצר פותח כהשלמה למערך הצבעים והציפויים מבודדי החום של דנבר. המבוססים על ננוטכנולוגיה. –  וכמוצר משלים לטרמוסיל 200 לבידוד קירות וגגות אשר אינו מתאים לציפוי חלונות. כעת מציינת דנבר כי החברה מסוגלת להציע מערכת שלמה.  מערכת לבידוד תרמי של הבית על קירותיו וגגותיו וכעת גם את החלונות.

צביעת עמודי חשמל מפלדה מגולוונת

צבע אפוקסי לפלדה מגולוונת – צביעת עמודי חשמל חב' דייהו קוריאה – DAEWOO

עוד על מוצרים של חב' דנבר ועל פרוייקטים של חב' דנבר פרוייקטים. – ניתן למצוא באתרי האינטרנט של החברה:

צבע אפוקסי לפלדה מגולוונת עמודי חשמל www.denber-paints.co.il

צבע אפוקסי לפלדה מגולוונת עמודי חשמל www.denber-paints.co.il