מגרש ספורט מפרט ביצוע – דנבר צבעים

מגרש ספורט מפרט ביצוע

ציפוי מגרשי ספורט סופרפלקס ספורט אקרילי צבעוני מפרט ביצוע

המפרט המלא לציפוי מגרשי ספורט חוץ עם סופרפלקס ספורט

מגרש ספורט מפרט ביצוע www.denber-paints.co.il

מגרש ספורט מפרט ביצוע www.denber-paints.co.il

מבוא: מגרשי ספורט חוץ למשחקי טניס, כדורסל, קט רגל, כדורעף עשויים ממשטח אספלט מפולס ומהודק. את מגרש הספורט מצפים בציפוי אקרילי סופרפלקס ספורט בגוונים נבחרים ומסמנים בפסי הפרדה וגבולות בהתאם לנדרש. משטחי האספלט נוטים להיסדק מתזוזות קרקע ואף לשקוע. סדקים ושקעים יש למלא טרום התחלת הציפוי בפוליפלקס שפכטל ואחר כך סופרפלקס ספורט פריימר שחור. סופרפלקס ספורט הינו ציפוי אקרילי גמיש ומחוספס נגד החלקה, עמיד UV עמיד בתנאי חוץ ומיועד במיוחד לציפוי מגרשי ספורט חוץ. מיוצר בגוונים: ירוק, אדום, כחול, צהוב, כתום, אפור ועוד בהזמנה.

מגרש ספורט מפרט ביצוע

ציפוי מגרשי ספורט סופרפלקס ספורט אקרילי צבעוני מפרט ביצוע

המפרט המלא לציפוי מגרשי ספורט חוץ עם סופרפלקס ספורט

הכנת שטח: תחילה נתחום את האתר בסרט אדום לבן ומחסומים. את המגרש יש להביא למצב מפולס ללא שקעים וסדקים אשר ללא פילוס יתקבל משטח עליו לא ניתן לשחק כראוי. הכדור יפגע בקרקע וישנה זווית. מצב שהינו בלתי אפשרי למגרש ספורט תקין. את פילוס המשטח נבדוק עם סרגל אלומיניום באורך 3 מ' לפחות. הפרשי גובה עד 10 מ"מ יחשבו עדיין בתחום הסביר. עם יותר יש להחליט בהתאם למצב אם ממלאים שקעים (כי כמותם קטנה), או מלטשים כל השטח להסרת גבהים. אספלט חדש יש לשטוף כעבור מספר ימים בלחץ מים וגם לשטוף עם תערובת מים ו 5% חומצת מלח לצריבה והסרת קליפת ביטומן עליונה – זה יבטיח הצמדות טובה יותר של הציפוי.

אם ממלאים שקעים – נסמן את השקעים למילוי עם ספריי צבע. ננקה ונרחיב בליטוש יהלום סדקים. נשטוף היטב את המגרש, נגרוף עודפי מים, נייבש היטב עם מפוח. נמלא סדקים עם פוליפלקס 225 (גומי פוליאוריתן דו רכיבי) או עם שפכטל פוליפלקס 225. עם מגב גדול נמלא את השקעים המסומנים בסופרפלקס ספורט פריימר שחור. נמתין 24 שעות לייבוש.

ליטוש                                 שאיבה                     איטום הסדקים

אם מלטשים – ליטוש יהלום של כל השטח עד קבלת פילוס כך שכל הבליטות ירדו לגובה אפס. עד 10 מ"מ הפרשים בסרגל יחשב תקין. שאיבה יסודית. נשטוף היטב את המגרש, נגרוף עודפי מים, נייבש היטב עם מפוח. נמלא סדקים עם פוליפלקס 225 (גומי פוליאוריתן דו רכיבי). נמתין 24 שעות לייבוש.

ליטוש ושאיבה

מגרש ספורט מפרט ביצוע

המפרט המלא לציפוי מגרשי ספורט חוץ עם סופרפלקס ספורט

יישום שכבת הסופרפלקס ספורט פריימר שחור : הפריימר הינו שכבת יסוד מיישרת ומקשרת אשר מיישרת ומפלסת את הפרשי הגובה הקטנים הנותרים לקבל משטח ישר חלק ומפולס ככל הניתן כהכנה לשכבת הציפוי הצבעונית העליונה. המריחה תתבצע עם מגב גדול לקבלת פילוס. במידה ושכבה אחת לא פילסה לגמרי את המשטח ניתן ליישם שכבה מיישרת נוספת.

מדידות וסימונים: יש לסמן גבולות מגרש פנימיים, ניתן לנעוץ מסמרים ולמתוח חוטים. החלק הפנימי יצבע בירוק/כחול בדרך כלל או אחר בהתאם להזמנה. החלק החיצוני יצבע בצבע ניגודי אחר אדום, כחול, אפור או אחר לפי הזמנת הלקוח. מידות מגרש טניס יחידים: 23.77 מ' אורך, 8.23 מ' רוחב. מידות מגרש טניס זוגות: כולל שוליים 23.77 מ' אורך, 10.97 מ' רוחב.

מריחת סופרפלקס ספורט בחלק הפנימי של המגרש: את הצבע הנבחר ירוק או אחר נמרח בשכבה אחידה עם מגב גדול בגבולות הפנים המסומנים של המגרש עד קבלת משטח אחיד וחלק וצבוע קומפלט. במידה ולא התקבלה שכבה יפה יש לבצע נוספת לקבלת גימור מושלם.

 

מריחה מגב ורולר

מריחת סופרפלקס ספורט בחלק החיצוני של המגרש: את הצבע הנבחר אדום או אחר נמרח בשכבה אחידה עם מגב גדול בגבולות החוץ המסומנים של המגרש עד קבלת משטח אחיד וחלק וצבוע קומפלט בכל היקף השטח מסביב למשטח הירוק. במידה ולא התקבלה שכבה יפה יש לבצע נוספת לקבלת גימור מושלם. השכבה החיצונית צריכה להתחבר לפנימית בלי הפרשי גובה והחיבור ביניהם יהיה קרוב לחוט הסימון במרחק עד 5 ס"מ ממנו, יש להיזהר לא ללכלך עם הצבע החיצוני את הפנימי מעבר לחוט הסימון.

המתנה 24 שעות לייבוש הציפוי.

מגרש ספורט מפרט ביצוע

המפרט המלא לציפוי מגרשי ספורט חוץ עם סופרפלקס ספורט

סימונים: מדידות אמצע, סימון כדורסל אם נדרש, מתיחת חוטים. שבלונה 5 ס"מ לפסים של כל קווי המשחק הפנימיים לטניס, כדורסל, קט רגל וכו'. שבלונה לפסי 7 ס"מ לכל הפסים האחוריים. הצביעה בלבן עם צבע סימון דרכים דנווי בהתזה לגבולות השבלונה, (ניתן גם עם רולר 4" שיער פייבר). צבע דנווי עמיד שחיקה וייבוש מהיר.

סימונים בלבן

למידע נוסף אודות חברות דנבר צבעים ודנבר פרוייקטים ניתן לפנות בטלפון ולאתרי החברה: