הרבה יותר מצבע – דנבר צבעים וציפויים ישראל בע"מ

הרבה יותר מצבע

מגזין עיצוב  – רינה בן יהודה, ירחון 250 פורסם במרץ 2020

עולם של ציפויים, צבע ננוטכנולוגי דק היוצר בידוד תרמי ואקוסטי, צבע אנטי-בקטריאלי לחיטוי קירות ועוד. חברת "דנבר צבעים" מציגה את הדור הבא של הצבעים, הציפויים ומה שביניהם.

   

 

מגזין עיצוב  – רינה בן יהודה, ירחון 250 פורסם במרץ 2020

  • בתקופה זו של וירוס הקורונה – אם צובעים, מומלץ לצבוע עם בקטרינול. הוא גם רחיץ וגם משמיד חיידקים ווירוסים. וכך, לאנשים בבידוד תהיה סביבה סטרילית".
  • עולם של ציפויים, צבע ננוטכנולוגיה דק היוצר בידוד תרמי ואקוסטי צבע אנטי-בקטריאלי לחיטוי קירות ועוד. חברת "דנבר צבעים" מציגה את הדור הבא של הצבעים, הציפויים ומה שביניהם.
  • הכירו את "דנבר צבעים", חברה משדרות המייצרת מזה 30 שנים אפוקסי לציפוי רצפות מתוצרת חברת DOW העולמית, באיכות הגבוהה ביותר הקיימת כיום בענף. אבל זוהי רק חלק מהתמונה הכוללת. מדובר ביצרנית מובילה של צבעים, אפוקסי, ציפויים אפוקסי ופוליאוריטן, חומרי איטום וכימיקלים לתעשייה, לשוק המוסדי והביתי. ככזו, היא גם יצואנית מוכרת באירופה ובעולם. הנה כמה מוצרים מפתיעים, העושים שימוש בטכנולוגיות ייצור ופיתוח ייחודיות.

  עולם של ציפויים

  • "האפוקסי מיוצר בשלל גוונים, כיד הדמיון, כולל מטאליים לעיצוב רצפות מדהים ביופיו, המעשיר ומייפה כל חלל במשרד, בבית ובתעשייה", אומרים בחברה. "האפוקסי יוצר משטחים מונוליטיים ללא 'פוגות', בשונה מריצוף שבו מצטבר לכלוך. הוא חזק, עמיד וקל לניקוי". אחד המוצרים היותר מעניינים מגיע בדמות "אפוקסי קריסטלי", הוא שקוף וצלול, ומיוצר ליציקת שולחנות דקורטיביים ושלל פריטי אומנות וקישוט. האפוקסי הקריסטלי מיוצר כבסיס שקוף שאליו ניתן להוסיף גיוון לקבלת כל גוון ועיצוב דקורטיבי.
  • עוד מציעים בחברה פוליאוריתן לציפוי רצפות. מוצר זה מגיע בשני סוגים שונים. הראשון הוא ציפוי לרצפות העמיד בשחיקה יותר מכל אפוקסי קיים. הוא בלתי שביר ועמיד בכ 50%- יותר מציפוי אפוקסי. סוג זה מיוצר בכל גוון רצוי. הסוג השני הוא ציפוי גמיש לרצפות המיועד לאולמות ספורט ומכוני כושר, למניעת חבלה גופנית בנפילה ולמניעת שברים בשל חבטות הנגרמות ממשקולות במכוני כושר. מוצר זה עמיד לשנים רבות, עם סימונים שלא נשחקים עם השנים.                                                                                                                                                                          

מגזין עיצוב  – רינה בן יהודה, ירחון 250 פורסם במרץ 2020

צבע ננוטכנולוגיה דק: בידוד תרמי ואקוסטי

  • ענף נוסף בו מתמחה החברה הוא צבע ננוטכנולוגיה דק לבידוד תרמי ואקוסטי. למעשה, חברת דנבר פיתחה, בשיתוף המדען הראשי – רשות החדשנות, צבע לבידוד תרמי בננוטכנולוגיה. הצבע נבדק
    ואושר על ידי מכון התקנים הישראלי.
  • מדובר בשכבת צבע דקה לקירות הבית או הגג, היוצרת בידוד תרמי ואקוסטי ומייתרת הצורך בשימוש בלוחות בידוד קלקר עבים או בצמר סלעים שאינם פרקטיים לשימוש בתוך הבית או על הגג. "שכבת הצבע הדקה יוצרת בידוד איכותי מקור ומחום, וכן מונעת מעבר רעשים ובעיקר תורמת לחיסכון אנרגית מיזוג האוויר.
  • צבע אנטי-בקטריאלי לחיטוי קירות עוד מעניין לגלות כי חברת דנבר פיתחה צבע אנטי-בקטריאלי המשמיד חיידקים ווירוסים. מוצר זה נבדק במעבדה מיקרוביולוגית באנגליה ואושר כמשמיד חיידקי קולי ווירוס שפעת החזירים. הוא כמובן גם מונע התפתחות של פטרת ועובש, שומר על קירות סטריליים ומונע התפתחות חיידקים. "בתקופה זו של וירוס הקורונה – אם צובעים, מומלץ לצבוע
    עם בקטרינול. הוא גם רחיץ וגם משמיד חיידקים ווירוסים. וכך, לאנשים בבידוד תהיה סביבה סטרילית". בנוסף, הצבע מונע תופעת "בניינים חולים", בהם העובדים או הגרים מפתחים תופעות
    אלרגניות המקטינות את כושר התפקוד ופוגעות במצב הרוח ובאיכות החיים בכלל.
            
  • חברת דנבר פיתחה, בשיתוף המדען הראשי – רשות החדשנות, צבע ייחודי לבידוד תרמי באמצעות ננוטכנולוגיה.

מגזין עיצוב  – רינה בן יהודה, ירחון 250 פורסם במרץ 2020

הרבה יותר מצבע דנבר צבעים www.denber-paints.co.il

הרבה יותר מצבע דנבר צבעים www.denber-paints.co.il